Rocamadour Frankrijk - Reisverslag uit Rocamadour, Frankrijk van John Verstegen En Sef - WaarBenJij.nu Rocamadour Frankrijk - Reisverslag uit Rocamadour, Frankrijk van John Verstegen En Sef - WaarBenJij.nu

Rocamadour Frankrijk

Blijf op de hoogte en volg John Verstegen En Sef

07 Mei 2014 | Frankrijk, Rocamadour

Hallo allemaal

Dag zeventien.
Vandaag maar 21 km gefietst ;-)
En zijn aangekomen in de mooie plaats Rocamadour .
En gaan even een dagje rustig aan doen en Rocamadour bekijken.

Nog meer foto's volgen nog

Groetjes
Sef en John

• 07 Mei 2014 - 18:05

José Gerrits:

Hallo John en Sef,

Hopelijk hebben jullie een mooie dag in Rocamadour gehad. Niet verdwaald met al die etages van het stadje?

Heel veel fietsplezier en wat meer zonneschijn toegewenst. Knap wat jullie willen presteren.

Groetjes uit het mooie Beugen.

De wandelaars, Tini en José

• 07 Mei 2014 - 18:33

Brigitte En Wim:

Bonjour dappere pelgrims,

Wat gaan jullie hard..! We hopen dat het nog een beetje rustig is in dat mooie Rocamadour. Was nogal een kermis toen wij er de laatste keer waren. Dat zou jammer zijn voor jullie, denken we. Maar het is gelukkig nog vroeg in het seizoen.

En we hopen natuurlijk dat jullie mooi weer hebben intussen. Wij (ZL) zijn het vandaag even kwijt, dus wie weet. Geniet maar eens even heerlijk van al het goede dat de Dordognestreek te bieden heeft! Na gedane arbeid is het zoet rusten, toch?

We hebben de indruk dat jullie op de Col de Somport aankoersen? Interessant.. nog weinig gehoord en gelezen over die route.We vinden het heerlijk om jullie avontuur te volgen.

Spanje komt al bijna in zicht voor jullie.

Ultrea!
    Wim en Brigitte

• 07 Mei 2014 - 22:32

Jan En Grada:

Hallo Sef en John

Wat een goed idee om hier een rustdag in te plannen.
    De stad is na Lourdes de meest bezochte bedevaartsplaats van Frankrijk volgens de boeken!
    Zijn jullie nog een stukje op je knietjes naar boven geklauterd of was dat een beetje te veel van het goede :-)

welterusten voor deze nacht en morgen gezond weer op met hopelijk mooi fietsweer!
    Sukses en we volgen jullie,
    groetjes,
    Jan en Grada